Pred prvomajskimi počitnicami smo na Gimnaziji Murska Sobota pod okriljem projekta i-šola spoznavali orodja umetne inteligence v učne namene.

V javnosti je mnenje o umetni inteligenci razdeljeno v dve skrajnosti: nekateri so nad delovanjem umetne inteligence navdušeni, medtem ko jo drugi zavračajo. Na GMS verjamemo, da je ključno, da mladi spoznajo in že v šoli preizkusijo orodja, s katerimi se bodo srečevali v prihodnosti, ter razumejo njihove prednosti in pomanjkljivosti.

Pri učni uri angleščine smo povezali različna predmetna področja in se poglobili v delovanje umetne inteligence. Pred začetkom smo si postavili nekaj hipotez in jih med poukom preizkusili:

  • AI je hitra, koristna, raznovrstna.
  • AI nam daje napačne podatke.
  • AI lahko prepričamo v napačne trditve.

Dijaki so med poukom spoznali, da nam lahko umetna inteligenca daje koristne splošne informacije in napotke, vendar je ključno, da podatke preverimo, saj so pogosto napačni. Poleg tega smo preverili, ali lahko orodja AI prepričamo v napačna dejstva ali celo ustvarimo lažne življenjepise. Skozi ta proces smo spoznali pomanjkljivosti AI in se naučili biti pozorni na pasti.

Učna ura je bila izjemno zanimiva, raznolika in poučna. Naše raziskovanje orodij AI se nadaljuje. Naslednjič se bomo osredotočili na koristno uporabo umetne inteligence pri pouku.

To be continued…

(Visited 85 times, 2 visits today)
 

Oznake: , ,